اخبار

درخشش نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل

بیماری منحوس کرونا، هر واحدی را مجاب نمود برای مقابله با آن نسبت به ارائه خدمات غیرحضوری اقدام نماید. در این اثنا نرم افزار فام نیز به عنوان اولین نرم افزار پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی با برنامه‌ریزی لازم به ارائه خدمات به هموطنان در حوزه های بانکی، اداری، پزشکی و رفاهی اقدام نمود.

به گزارش ایران پایگاه خبری ارزسهم، از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: نرم افزار فام با هدف توسعه بانکداری الکترونیک و دسترسی افراد به خدمات غیرحضوری و سلامت جامعه و کنترل شیوع بیماری کرونا مجموعه ای از خدمات شامل بانکی، رفاهی، مالی و غیره را ارائه نمود. استفاده از این نرم افزار سبب صرفه جویی در هزینه و زمان و همچنین دسترسی به سرویس ها و افزونه های (Module) متعدد برای انجام عملیات بانکی می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: علاوه بر این که از طریق نرم افزار فام میتوان رمز یکبار مصرف به صورت آفلاین تولید نمود و خدماتی همچون دریافت موجودی برای کلیه کارت های بانکی، کارت به کارت کردن با مبدا بانک های ملی، شهر، پست بانک، سپه، تجارت، اقتصاد نوین، دی، انصار، صنعت و معدن، حکمت ایرانیان کوثر مهر اقتصاد پاسارگاد، آینده، ایران زمین، سامان، سینا، ملت و ملل، دریافت شماره شبا، استعلام انتقال وجه، سرویس یادآوری چک و سرویسهای کامل چک و صیاد، خرید بسته های اینترنتی، استعلام و پرداخت قبوض و فرامین صوتی برای عملیات بانکی و موارد دیگر برای انجام امور بانکی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است: نرم افزار فام با آینده‌نگری برای سهولت امور روزانه مردم، زندگی راحت و دسترسی آسان و سریع خدمات مورد نیاز، خدماتی همچون خرید بیمه در کمترین زمان را تعیین نموده است و همچنین در این نرم افزار برای سلامتی مردم دسترسی به بیش از ۷ هزار متخصص برتر در حوزه پزشکی و دندانپزشکی برای ویزیت آنلاین ارائه نموده است. استفاده از نرم افزار فام در زمان شیوع بیماری کرونا اهمیت ویژه ای پیدا می‌کند بدین نحو که در این نرم افزار می توانید استعلام های مورد نیاز خود را از سازمان ها و ادارات از جمله ثبت احوال، تامین اجتماعی، امور مالیاتی، امور اسناد و املاک، بهداشت و درمان، خدمات پستی، خدمات قضایی، استعلام مدارک تحصیلی، استعلام شناسه صنفی و استعلام کالای دیجیتال را دریافت نمایید.

فعالان بازار سرمایه هم برای فعالیت خود در این بازار می توانند از خدمات قابل ارائه در نرم افزار فام مانند سامانه معاملات ملل پویا، ثبت نام در سجام، دارندگان سهام عدالت، احراز هویت الکترونیکی سجام، درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه و صندوق سرمایه گذاری اعتماد ملل بهره مند شوند.

این نرم‌افزار به خدمات و بیان ‌شده بسنده نکرده و در برنامه های آتی خود برنامه هایی برای تسهیل در زندگی مشتریان محترم دارد، برنامه‌هایی همانند امکان ارسال درخواست وجه به مخاطبین، بهبود هوش مصنوعی، حمایت از موسسات خیریه، انتقال وجه از مبدا سایر بانک‌ها، امکان سفارش کارت هدیه، پرداخت شارژ ساختمان، کیف پول الکترونیکی و ده‌ها خدمات دیگر.

با درخشش نرم افزار فام در حوزه بانکداری الکترونیک استفاده از آن یک ضرورت است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا