استاد پیشکسوت روابط عمومی در دومین همایش نقش رسانه در اقتصاد و اشتغال مطرح نمود؛
پاسخ به نیاز مخاطب از طریق رسانه در مانایی برند بنگاه های اقتصادی نقش اساسی دارد

چهره برتر علمی روابط عمومی، در دومین همایش “نقش رسانه در اقتصاد و اشتغال” ضمن تاکید بر برندینگ اظهار داشت: اینکه به عنوان سخنران در این مراسم شرکت نمودم فقط به دلیل تحصیلات و دانش نیست.
به گزارش پایگاه خبری ارز سهم، دکتر حمید شکری خانقاه، حضور در این مراسم را به واسطه همان برندینگ می داند و معتقد است؛ هر بنگاه و فعال اقتصادی نیز می بایست ابتدا از طریق شبکه سازی به مخاطبین خود شناسانده شود.
این پیشکسوت حوزه ارتباطات افزود: می بایست روابط عمومی های هر سازمان و بنگاه های اقتصادی در ارتباط مستمر با رسانه ها در تولید محتوا، بصورت هدفمند عمل نمایند و جهت مخاطبان مختلف استراتژی متفاوتی در نظر داشته و اتخاذ نمایند.
دکتر شکری در سخنرانی خود در این همایش ارتباط موثر رسانه و اقتصاد را در راستای اشتغالزایی بسیار مهم دانست و اذعان داشت: تولید محتوا برای مخاطبان مختلف متفاوت است و این ظرافت ها را می بایست در نظر گرفت و متناسب هر مخاطب باید محتوای ویژه تهیه و تولید گردد.
گفتنی است این مراسم با حضور انجمن های رسانه و روابط عمومی، فعالین اقتصادی و خبرنگاران و مدیران رسانه و برخی چهره های هنری و ورزشی و آقای بخش خصوصی سه شنبه هفتم اسفند، در محل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، به دعوت نشریه “اقتصاد صنایع پیشرفته” تشکیل گردید.
پایان پیام/