اخبار

از تپه های سیلک تا موزه ملی لندن با خداداد جلالی

خالق فیلم های عاشقانه ” می جان ” را می سازد

به گزارش پایگاه خبری ارزسهم، خداداد جلالی نویسنده و کارگردان برجسته سینما که به دعوت گروه بین المللی فرهنگ سازان زندگی و انتشارات فرازان هنر به پایتخت خانه های تاریخی جهان، کاشان سفر کرده است به خبرنگاران گفت :
به زودی فیلم تازه خود را با مشارکت تهیه کنندگان خارجی که در سه کشور فیلمبرداری خواهد شد می سازد.
آفرینشگر فلسفه “اینک ابدی” و ” ریتم هیچ” درباره فیلم سینمایی “زنی با ارابه چوبی” افزود:
پس از رونمایی از پوستر فیلم در سینمای” لامینور” پاریس در ماه گذشته “زنی با ارابه چوبی” در اسفند ماه سال‌ جاری در موزه ملی لندن با حضور منتقدین و نویسندگان بزرگ به نمایش در خواهد آمد تا سینمای جهان شاهد روایت شاعرانه های یک فیلمساز باشد.


مهدی صدیقیان نویسنده و روزنامه نگار که کتابی درباره “خداداد جلالی “و “جهان های موازی” در دست تهیه و انتشار دارد در حاشیه سفر خداداد جلالی به کاشان به خبرنگاران گفت:
جهان فیلمسازی خداداد جلالی ریشه در گذشته او دارد. او شاعر عاشقانه های سینماست.
جلالی با نگاهی متفاوت و باوری که از روح و جانی عاشق سرچشمه گرفته است در فیلم های خود به مکاشفه های درونی رسیده است. او پله پله عشق را تجربه کرده و در سایه مطالعات مستمر و جهان بینی عمیق خود؛ کوچه های زندگی را با کوله باری از کتاب و عشق در نوردیده و امروز آفرینش گر “زنی با ارابه چوبی” و ” دختری با لباس ارغوانی” در قامت سینمای نوین و پیشرو در جهان معاصر است.


صدیقیان ادامه داد:
خداداد جلالی کارگردانی ست که بینندگان فیلم های خود را به اندیشیدن؛ آفرینش و بالندگی دعوت و در ضیافتی با شکوه عاشقان را به جهان های موازی رهنمون می سازد.
“صدیقیان “در پایان گفت:
خداداد جلالی در برهوت این زندگی باغبانی ست که زیباترین گل های هستی را به مردم جهان هدیه می دهد و به خاطر خلق همین جهان زیبا جمعی از نویسندگان: هنرمندان و کارآفرینان قرار است بزودی مراسم ویژه ای برای تقدیر از این کارگردان برگزار کنند.

 

ویرایش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا